فرشته سبز

راه سبز امید

فرشته سبز

راه سبز امید

غریق نجات

 مامانم از اینکه من هم وارد سیاست بشم خیلی می ترسه، آخه همیشه میگه سیاست پدر و مادر نداره ...

 من با سیاست کاری ندارم ...

من فقط واسه دل خودم که داره آتیش می گیره می نویسم ...

سیاست کار من نیست ...

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ ...

 کار ما شاید این است

که در افسون گل سرخ شناور باشم ...

و فعلا" هم که بد رقم  شناوریم ...

شاید یه نجات غریق پیدا بشه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://nedayekhamoosh.blogsky.com/

ظاهراْ کسانی قبل از ما شرایطی از این سخت تر رو تجربه کردن:
«آیا پنداشتید که داخل بهشت مى‏شوید و حال آنکه هنوز مانند آنچه بر [سرِ] پیشینیان شما آمد، بر [سرِ] شما نیامده است؟ آنان دچار سختى و زیان شدند و به [هول و] تکان درآمدند، تا جایى که پیامبر [خدا] و کسانى که با وى ایمان آورده بودند گفتند: «یارى خدا کى خواهد بود؟» هش دار، که پیروزى خدا نزدیک است. » بقره / ۲۱۴

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد